
Selam hanımlar. Cilt bakımım şu an bu şekilde. Yüz yıkama köpüğü, tonik, c vitamini serumu ve nemlendirici. Şu an bunlardan cok memnunum fakat şöyle bir durum var. Kaşlarımı falan çattığımda alnım çok kırışıyor ve yaş geçtikçe artacak yüksek ihtimalle. Şu an 24 yaşındayım. Ne kullanamam gerekiyor, bana ne önerirsiniz?