10 aylık bebeğimin vücudu bi kaç gündür soğuyor terden diye düşünüyorum ama sıkıntı sebebsiz öğürmeleri var (kusma yok) emzikle veya emerken biberon alırken ememiyor sürekli tıkanıyor gibi kendini çekiyor (burnunu açıyorum tıkalı değil) iştahsız 🤦♀️☹️