aysnrrrr777 ne kendim öptüm ne de başkasına öptürdüm, yeltenmeye kalkanı da bozup attım yoğun bakım kapısında ben tek başıma ağladım tek başıma bekledim! Kesinlikle uyurken bile maske takın evi saatte bir beşer dk havalandırın, ellerinizi sık sık yıkayın, çiğ sarımsak tüketin. Bebeğinizin burnu hep temiz olsun. Her bir buruna üçer damla serum fizyolojik damlatın sabah öğlen akşam, pislik varsa aspiratörle çekin.