hdkdorj Bebeğim sadece mama içiyor 1 ay olacak sütü reddetti zaten. Emmiyordu da şuanda 4 ay 2 günlük hep mama içiyor sizce su vermelimiyim ? Dilide Pamukçuk oldu damla kullanıyorum
mervembulut hdkdorj ben doğduğu günden beri veriyorum doktorumuz da ver demişti 4 aylığız hiç bir sorun olmadı
aysnrrrr777 hdkdorj pamukçuk üçün önce karbonat su karışımıyla gazlı bezle sil sonra damla kullan ben öyle yaptım daha çabuk geçirdi baya heryeri pamukçuk olmuştu suyuda ben hiç vermedim anne sütü sulu ztn mamayıda suyla hazırlıyoruz diye ama bazen bir iki damla zemzem veriyordum
myprincess1 hdkdorj ben ek gıda tadımlarına başlayınca vermeye başladım, doktorumuzda öyle demişti Zaten mama su ile yapılıyor ve su ihtiyacını şuanlık karşılıyor diye düşünüyorum, Mantıklı olan ve doğru olan da ek gıdaya geçince vermek Tabi bazı doktorlar öncesinde verilmesini de öneriyor ama zaten anne sütü veya mamadan su ihtiyacını karşılıyor Dilinde ki pamukçuk için de damla vermemişti bize Çok öyle herşeye ilaç veren bir doktor değil açıkçası o yüzden de tercih etmiştik Karbonatlı su yaptım günlük ve gazlı bezi serçe parmağıma sarıp ona batırıp dilini temizledim günde üç kere sizinde o şekilde yapmanızı öneririm damladan yeterince fayda görmezseniz
havem Bize doktorumuz ek gıdaya başlayınca ver dedi mamayı zaten suyla hazırlıyoruz. Anne sütünde de bolca su var
aysnrrrr777 berengunes benim kızımda 4aylık olacak prematüre bebek ben hiç vermedim bu yüzden bazen zemzem verdim bir iki damla
bilmez aysnrrrr777 zemzem vücuttan atılmaz bilginiz olsun zemzem verdiğiniz zaman normal suyla desteklemeniz gerekiyor mutlaka yoksa böbrekler zarar görüyor az veriyorum diye görmezden gelmeyin bu konuda hastanelik olan var çünkü vücut zemzemi böbrekte tutuyor atılamıyor bunu bizzat hastanelik olan kişinin doktoru söylemiş ne kadar zemzem verildiyse o kadar normal su 🤗🌸💜🧚🏻♀️🐥
3520 7 aylıkken başladık su vermeye , ek gıda da 6.ay daha tadım zamanı o yüzden midesini suyla boşuna yer kaplatmayın demişti , mama alıyorsa zaten suyla hazırlanıyor ayrıca vermenize hiç gerek yok üstelik çok küçük , tabi yine doktorunuza danışın
fatmayt myprincess1 merhabâ ne kadar suya ne kadar karbonat koydunuz ben de yapiyorum ebemiz söyledi ama net bi miktar vermedi agzi yanmasın
suheyla92 hdkdorj ben 3 aylikken vermek zorunda kaldım çünkü yaz sicaginda bezinden turuncu lekeler gorduk su vermeye baslayinca gecti ama kis olsaydi o kadar erken vermezdim
ela133_838_ Bebeğim şu an 2 ay 5 günlük. Sadece anne sütü ile besleniyoruz ama ben arada böyle aklıma geldikçe 1 çay kaşığı su veriyorum . Size kalmış birşey bence sonuçta küçücük çocuğa lıkır lıkır su icirmiyorsunuz. Çoğu kişi tuzlamaya da karşı ama ben kendi adetlerimizi izleyerek tuzlamasini da yaptım kokmamasi için. Bence bu annenin inancına kalmış birşey . Güdüsel olarak siz doğrusunun ne olduğuna inanıyorsanız onu yapın. Doktor dışında kimseyi dinlemeyin derim. Herkesin bildiği kendine , tecrübesi de . Unutmayın her çocuk aynı ve bir değil ! Sizin çocuğunuz size özel ❤️
juli_naz ela133_838_ bizde 2aylik 5gunluk olduk ama daha hiç su vermedim .. günde ne kadar su veriyorsunuz (toplamda )
sst97 hdkdorj kızım 5 buçuk aylık oldu bu zamana dek sadece anne sütü aldı ama son dönemde sütüm azaldığından geceleri mama veriyordum, bezinde turuncu lekeler görünce doktorumuz su vermemizi önerdi verdikten sonra geçti. Aslında 4 aylıkken başlayabilirsiniz suya demişti doktor ama ben vermemiştim
seros3535 hdkdorj Ek gidaya geçince vermeye başladım emzirdiğim için vermemiştim ama mama kullansaydım vermemi önermişti doktor az da olsa günde 100 ml ve kadar