Görünürde pek bi şey yok ya da ben göremiyorum ama çok huzursuz sürekli ağlıyor emerken çekiştiriyor sürekli uyanıyor biraz salyası akıyor elini kulağına götürmeye başladı bugünde. Normalde soğan falan tutar kaşırdi şimdi onuda istemiyor ateş 38.5 çıktı hemen üstünü çıksrdım düştü belkide ev sıcak diye bilmiyorum kylak ağrısımı diş mi 😞