Yaklaşık 26 aylık oldu oğlum. Tamamen huyu suyu değişti. Bu ne böyle ya biiz bu çocuğu asla memnun edemiyoruz. Her şeye ağlıyo günümüz sürekli onun keyfini yapmaya çalışmakla geçiyor. Sonra ben gün sonunda perperişan olmuş bi halde nasıl uyuduğumu anlayamıyorum. Uykuyu desen hiç sevmiyo öğlenden gece de ağlaya ağlaya yatırıyorum. Kesintisiz asla uyumuyor. Şu an mesela yine ağlıyor içimi buraya dökmek istedim kendimi hiç iyi hissetmiyorum çok sinir bozucu bir durumun içerisindeyim 😣😣