Kızlar bebeğim iki aylık bir haftadır sürekli kusuyor. Emdikten sonra, uyurken, kalkarken, uyanık oldugu esnada…. sürekli çıkarıyor. İlk başlarda bebektir normaldir diye düşündüm ama iki gündür gözlemlemeye başladım, cok sıklaştigini fark ettim. Bez sayısı iyi, tuvaletinde sıkıntı yok. Ama bu kadar kusup ayni zamanda nasil bu kadar bez kirletiyor onu da anlamıyorum. Yarın doktora goturecegiz ayni durumu yaşayan var mi diye merak ettim. Sebebi ne olabilir, bez sayısından doydugunu da düşünüyorum ama bir yerde yanlış mi yapıyorum bilmiyorum.