budakrabia arzupoyrazz bizimki de 4 ay 25 günlük saat başı uyanıyor şimdi de 5 de uyandı hala ayakta uyku eğitimi almayı düşünüyorum artık ya çok yıprandım aç değil altı temiz gazı yok neden böyle uyanıyor anlam veremiyorum birşeyleri yanlış yapıyoruz ama ne 😢
esrabysl2540 arzupoyrazz ayyy bı benimki mi böyle die düşünüp duruyordum aynıyız ya artık uyu kalk bende mahvoldum napicam hiç bilmiyorum 4.ay sendromu uyku gerilemesi diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤦🏻♀️😂
hayalperest2310 budakrabia alışıyor insan rahatlama yok 33 aylık kızım ve üç aylık oğlumla sar başa 🤣🤣
arzupoyrazz Ama hergün aynı şey olurmu ya ağlayarak kalkıyor gerçekten bende çok yıprandım 9.30 da geceye döndürüyorum yatağında uyumuyor ayakta sallıyorum