Kızlar selam,
Bebeğim 5.5 aylık ve uyanık olduğu sürenin neredeyse tamamını babybjörn tarzı anakucağında geçiriyor. Daha yeni denk geldim uzun süre kalmasının zararlı olduğuna. Hiç bilmiyordum. Yaşayan tecrübeli anne var mı, oturması emeklemesi vs gecikti mi? Veya düz kafa sendromu yaşayan anakucağından ötürü?