yaseminasel53 Arkadaşlar biri bana yalnız olmadığımı söylesin memeyi bırakalı 1 ay olacak nerdeyse hala hüznünü yaşıyor versem gene başlıcak içecek gece gündüz su içiyo artık şüpheleniyorum şekeri mi var diye gündüz yemek yerken bile hep su istiyo
3kedili2bebekli yaseminasel53 normal meme yerine suyu koymuş ama gece su vermeyin gündüz su icmesinde hiç bir sakınca yok gece de uyku kalitesi için vermeyin hemde bezden bırakması zor olur (doktor önerisi)
nnoktaa yaseminasel53 su ihtiyacını daha önce memeyle gideriyordu. Günde kaç litre su içiyor? Bizim de meme sonrası su içme oranı arttı ama günde en fazla 1 lt falandır içtiği.
urasmom6 yaseminasel53 benim bebeğimde öyle oldu anne sütü susuzluğunu alıyordu sanırım şimdi sırf su için uyanıyor gece. Yemek yerken de yemekten fazla su içiyor nerdeyse
yaseminasel53 3kedili2bebekli çok teşekkür ederim bilginiz için saolun ama sürekli su su su deyip duruyo bende kıyamıyorum napcam bilmiyorum 😞