13aylik oldu doğduğundan beri uyku problemi hep vardı hala gündüz max 40dk uyur kucağımda tutarsam 1saate tamamlar gece yemin ediyorum saydim geçen 10kere kalkmıştı gece kalkar otururuz 1saat uyutur koyarım koyduğum an uyanir zombi gibi geziyorum çözüm yolu bulamadım burda bekliyim