duyguozgl1 annelik neden bu kadar zor inanın şuan hastane odasında bende bunu sorguluyorum suan. 18 günlük bebeğim var ablasından geçtiğini düşünerek ateş şikayetiyle hastaneye geldim bugün ve yatışımız yapıldı. Ama sorun ablasından hastalık gecmesi değil benim bebeğimi yetersiz beslememmiş. Sütüm var yetiyo zannediyordum, ne çabalarla acılarla emzirmeye çalıştım göğüs uclarım kanadı günlerdir. Ama yetmiyo yâda yaramıyomuş. O kadar üzgünüm ki. Emzirmeyi cok istemiştim ama nasip değilmiş.