13 aylık oğlum gece sürekli emmeye uyandığı için gece beslenmesini kesmeye karar verdim daha önce birkaç başarısız girişimim vardı. Şimdi artık büyüdü konuşarak yapayım dedim bugün ilk gece 12 gibi uyandı emmek istedi ben de süt çok az kalmış sadece gündüzleri var artık geceleri yok dedim 2.5 saat uyanık kaldık daha ancak uyudu ama tabi o arada baya bi uğraştım. Bu süreci başaran var mı ya doğru yolda mıyım desteğe ihtiyacım var 🥹