uykularyalanoldu_21 Bizde aynılarını yaşadık maalesef, serum iğnesi çıkmasın diye üst üste bir sürü flaster taktılar, o bantlardan elinin şiştiğini göremedik, meğer iğne oynamış yerinden çıkmış. Çok küçük oldukları için damaryolu bulmakta zorlandılar, ellerinin üstü morardı hep :( Hastanede ventolin nebül vb hiç verilmedi bize. Evde de sadece soğuk sf buhar verdiler, sık sık burun temizliği. Gün içinde keyfi yerinde aslında ama dediğiniz gibi öksürüğün tamamen geçmesi birkaç haftayı bulur dediler :/