Merhaba😊 Mama vermekten çekinmeyin lütfen. Ben aman anne sütü emsin saatli yesin derken bebeğimin kilo alımı sınırda kaldı ve sarılığı uzun süre gitmedi. 58 günlük bir bebek de büyük ihtimalle ya aç olduğu için ağlıyordur ya da altını ıslattığı için. Ağladığında biraz gözlemleyip susmuyorsa mama verin bence. Siz annesi olarak kaç saatte bir acıktığını biliyorsunuzdur zaten. Ben genelde memeyi bırakmasın diye ilk önce meme teklif ediyorum daha sonra mama veriyorum ve doyduğuna emin oluyorum. Doymazsa kıyameti koparıyor ve genelde de akşama doğru hem günün yorgunluğu çöküyor bana hem de sütümün azaldığını hissediyorum o o yüzden özellikle akşamları mama desteği uykuya geçişi de kolaylaştırıyor. Önden aldığı anne sütü azıcık bile olsa ona şifa oluyordur. Formül mamalar da gelişimini destekliyor içiniz rahat olsun🥰