İki saate bir 150 cc mama içiyor 7 aylık hiç bu zamana kadar bu kadar ağlamadı gece uykusundaydı birden çığlık atarak ağladı kabizligi vardı ondan sandım bezini çıkardım zeytinyağı enjekte ettim popoya az ama elimde catladi iki kere gaz attı sonra kaka yapti ama sıvıydı acaba gazdan mı ağladı şimdi uyudu kakayi yapınca acaba 2 saate bir 150
Sık mı