aylakadin ek gidaya gecince kabizlik oluyo cok normal. Bahirsaklarini yumusatacak seyler vermeniz lazim. Her yedigine zeytinyagi pisen gidalara hem sade yag hem zeytinyagi. Kuru erik kuru kayisi incir tattirip bunlarla muhallebi yaparak bagirsaklari yumusatabilirsiniz. Benim bebegim de 8 bucuk aylik 5,5 da basladik ek gidaya iki gundur duzgun kaka yapmadi bulas bulas. Bugun kuru erik ve kayisi hasladim suyuyla muhallebi yapip meyveleri de cam rendeden gecirip ekledim uzerine onu yedi 2-3 saat sonra heryerimize bulastiracak kadar rahatlatti kendini. Artik hergun degil ama arada bagirsagi yumusatacak seyler de yedirmelisiniz