3 aylık bebeğim dün gece tahminimce pazartesi olduğu rota aşısının yan etkilerini yaşadı. Az ateş, hafif nefeste zorlanma da vardı. Bugün diğer belirtiler geçti ama sanki hırıltısı arttı ve zor nefes alıyor gibi biraz. Yarın doktoruna soracağım ama acile götürmeli miyim?