Oğlum 5 aylık dünden beri çok kötü hasta ishal kusma. Ama kusması direk ağzından burnundan fışkırır tarzda. Bugün acile götürdüm zordan katıp serum taktılar küçük bitane. Bitane de küçük şekerli tuzlu serum takıldı. Kusması durdu o sürede. Üzerinden 5 saat geçti ve az önce yine aynı şekil kustu hiç tadı yok kuzumun öyle gördükçe o kadar üzülüyorumki 😔 herhangi bi ilaçta vermediler böyle olan var mı ne kadar sürede geçiyor 😔