Merhaba anneler doğum yapalı 5 ay oldu yeni regl oldum çok ödem topladım olmayınca karnımın şişide hala duruyor inşallah gider regle birlikte sizde durumlar nasıl artık olmaya başlamışımdır değil mi aydan aya bazı kadınlarda regl olup yine duranlar varmış bunu yaşayan oldu mu çok rahatsız ediyordu beni olmamak