Merhaba Anneler, ilk süt alerjisi tanısı konduğunda yüzünde nokta kabartılar vardı ama bizim tepkimiz bağırsaktı kan mukus vs.sadece bir defa vücudu kıpkırmızı ve egzama oldu.şimdi 6 aylık olduk 5.5 aydan beri cilt tepkisi vermeye başladık.mustela stelatopia kullanıyordum yeterli gelmiyor, geçmiyor.bebek kaşıntıdan uyuyamıyor.içeriği temiz ne kullanmamı önerirsiniz.Cevaplayan herkese teşekkürler