O1Anne bizde tam tersi 🤦🏻♀️ ben çalışmıyorkende öyleydi. Kredi kartı benim üzerime zaten, ek kart onun 😀 kirayı aidatı yollar, gerisini benim hesaba atar. Ben kalan ödemeleri yaparım. Zaten kalan bir para olmadığı için doğru düzgün kendimizce ihtiyaca göre anlık paylaşıyoryz. Böyle olmasa da oda bana yollamasın bende ona yollarmayım, ortak giderler belli olsun, destek olacak miktarım belli olsun, kalan maaşım bende kalsın isterim. Hayat ortak olsa da bir anneyle babanın çalışması bana göre aynı değil, değmesi lazım 😂