Kızlar 4 ay 13 günlük bebeğim var cildinde atopik dermatit var tek yanağı egzamalı bunun için tedavi görüyor doktora falan gittik fazla uzatmadan benim için sorun olan kısıma geleyim. Kızlar bebeğim hala dönmüyor gündüz ve gece dahil kundak yapıyorum yapmasam yüzünü kanatacak derecede kaşıyor kundağı bırakmak istiyorum bırakamıyorum dönmediği için de vicdan azabı çekiyorum sürekli deniyorum ama asla uyumuyor kundaksız, ve küçük bebek yastığında yatırıyorum hırıltısı olduğu için dönmesi için gündüz uykularında yastıksız düz yatırıyorum gene kundak var tabi ama ne kadar düz yatırırsam yatırayım kundak olduğu sürece dönemeyecek ne yapsam nasıl bir yol izlesem yardımcı olur musunuz çok vicdan azabı çekiyorum çocuğumun gelişimini kısıtlıyormuşum gibi hissediyorum