Kızlar bizim toki merkezi sistem değil ev nuz vi oda sıcak 4müz de o odada uyuyoruz ve hiç verimli olmuyor yaksak da bu sene soğuk çünkü alt üst pek yakmıyor sanırım bu sene. Neyse gel gelelim seneye düşünüyorum odaları değiştirmeyi oda yapmayı vs. Şu koltuk gibi görünen yasaklardan kullanan var mı hem gece kızım uyusun hem biz oturma odası gibi kullanmaya devam edelim öyle bir şey nasıl olur örnek var mı:)
Bu arada iç yalıtım yaptıran var mı lütfen bilgisi olan yazsın :)))