Gıttıgım merkez lazer epılasyon sonrası bol bol nemlendırıcı krem hatta hametan kullanmamı ıstyor bunu 7 gun boyunca sabah aksam bolca sürecek sekılde benden ıstyor. Baska merkezlerdekı arkadaslarıma soruyorum onalrdan boyle bırsey talep etmıyor estetısyenlerı. Ama benımkıler bunu ıstıyor . Bölge farketmeden bacak genıtal koştuk altı neresı olursa olsun kremlenecek ? Yanık ve kuruluk da yok aksıne hersey bormalken neden bu kadar kremlenme anlayamadım krem yetısmıyor dayanmıyor tüp tüp . Sizler nasıl yaptırıyorsunuz lazer boyle ıstyorlar mı sızden . Benımkı alexandr cıhaz . Normal lazer.