6 ayligiz prima 5 numara kullaniyoruz dogdugundan beri premium csre kullandik memnunum ama molfix premiumu da merak ediyorum hem daha uygun primaya gore fakat normal molfix mavi paket bizde biraz pisik yapti onu kullanamadik premiumdan umitli olmak istiyorum var midir bez markasi degistiren baska anne