mervekarasuu Adetim 1 hafta gecikti spiral ile korunuyoruz adet ağrısı gibi de ağrım var ama bir türlü olmadım acaba başına gelen var mı çok kafaya taktım olmamayı spiral kontrol ettirdim kayma falan da yok
mervekarasuu Yani bende olurum diye düşünüyorum ama kafaya çok taktım diye de gecikme olabilirmiş ve emziriyorum ondan dolayı da olabilir dediler
ceylanco Korkmayın bendede oluyor gecikiyor gec bitiyor bittiginde de renkli akıntı oluyor düzen bozuluyor haliyle