Kızlar selam, kızımın bağışıklığı için doktorumuzdan takviye istedim. 10 aylık olduğu için Nutrigen Üzüm Multivitamin önerdi. Ama araştırdığım kadarıyla 1 yaştan önce kullanan yok ve herkes iştah açmak istediği için kullanmış. Aranızda bu aylarda kullanan var mı ?