Ya kızlar tuhaf bir şekilde oğlum dışarıyı sevmiyor dışarı çıkınca yabancı bi dünyadaymışız gibi bize yapışıyor sürekli bi mızmızlık ortamdan hoşnutsuzluk kucağa gelme isteği kalabalık ortama vs girince insanlara tuhaf tuhaf bakıyor oyun alanına gidiyoruz asla oynamıyor oturup etrafı izliyor herşey sanki çok ürkütücü gibi feliyor bu geçici birşey mi çocuğumun sosyal becerileri iletişim algısı kapalı mı olacak