Buraya bebeğim nöbet geçirdi diye yazmıştım. Ateşli havale falan değildi bi teşhis konulmadı. Ama doktor önlem için keppraya başlattı. 3 ay geçti üstünden hasta olucak ateşlenecek diye korkuyorum. Mesela genzi akıyor öksürüyor bugün sürekli elimde ateş ölçer hadi ateşi çıkarda bu sefer olursa falan diye. Bunu nasıl aşaçağım yardımcı olur musunuz aynı olayı yaşayan varsa aranızda. Allahım korusun tekrarından bidaha yaşamak istemem.