rapunzel34 kızlar. Hemen konuya gireyim kızım 4 yaşında saçları çok cansız ve donuk saçı için ne yapabilirim günlük kabarık durmaması için.. sağlıklı durması için? Lütfen bilen yazsın
prensesanesi01 rapunzel34 ay bizde de aynı sorun var saçları asla gelişmiyor beslenmeden kaynaklı olduğunu düşünüyorum
zarifhanim rapunzel34 Ben omuz hizasına kadar kestim çok cansız ve uçları ince olduğu için. Kızımın saçları tüy gibi incecik. Kuaföre sorduğumda iki haftada bir yağ ile bakım yapmamı ve ayda bir uçlarından almamı söyledi. İki aydır yapıyorum eski haline göre daha sağlıklı görünüyor. Keten tohumu maskesi de yapıyorum. Yaza kadar bu şekilde devam etmek istiyorum inşallah kuruyup kırılmadan, cansızlaşmadan güzelce uzar.
rapunzel34 prensesanesi01 aslında benim kızımın yemesinde sıkıntı yok bilemiyorum neden kaynaklı ama aşırı kabarık ve donuk kafama göre argan yağı kullanmak istemiyorum.. bildiğiniz bi marka çocuk için sabah akşam yağlasak hem kabarıklığına iyi gelicek hem besliyip parlak gösterecek bişey yok mu ya :(
rapunzel34 pozitifanne06 evet onuda kullandım ama parlatmadı uzamasına yardımcı oldu evet ama cansız ve sağlıksız uzuyor şöyle parlak gözükmüyor :(
prensesanesi01 rapunzel34 yağlar için daha çok küçükler ya bizim kabarık bile değil aşşırı ince telli ve cansız böyle parlak değil Jansons Baby pembe ampuan önerilmişti onu deniyorum ama etki yok gibi
pozitifanne06 prensesanesi01 yağı değil, bade naturalin biberiye suyu var sprey şişesinde onu kullanıyorum
zarifhanim Biberiye suyu geçen sene kullanıyordum hem hazır hem evde kendi hazırladığımı benim saçımda hiç beyaz yoktu iki üç tel beyaz gördüm. Komşum kuaför toptancısı. 12 13 yaşında küçük çocukların bile beyaz saç çıkma şikayetiyle geldiğini söyleyince kızıma da kullanmayı bıraktım. O sebeple önermem.
binnur37 rapunzel34 Saç tarama spreyi kullanabilirsin unı baby olur dalin olur gratis marka olabilir .. Şampuan çok önemli ben mustela kullanıyorum pahalı ama yumuşacık yapıyor saçı ..
Meryemdeniz rapunzel34 ya benim kızıminda aşırı dökülüyor doktora da gittim bütün testleri yaptı birşey yok dedi ama çok dökülüyor
rapunzel34 Meryemdeniz benimkide dökülüyodu ince küçüklastkli tokalarla topluyodum o koparıp yoluyo saçı onunla topluyosanız dikkat edin daha yumuşak tokalarla toplayın. Bi ona dikkat edin
Meryemdeniz rapunzel34 bende başta o lastik tokalari kullanıyordum ondandır diye hepsini çöpe attım inanın sırf o istemesin diye şimdi yumuşak bandajlarla topluyorum ama yok taradigim da taragin içi dizlerimin ustu sac doluyor
zarifhanim rapunzel34 amla yağı, hindistan cevizi yağı, jojoba yağı ve çam terebentin yağı önerdi. Onlar yoksa herhangi bir yağ ile masaj yap dedi. Bende hint yağı, Kantaron yağı ve zeytinyağı vardı. Karıştırıp öyle masaj yapıyorum yarım saat sonra yıkıyorum.