Merhaba ben bir türlü bu el gıda işini beceremdim anneler çok üzgünüm pütürlü şeyleri zaten yemiyor başında yiyordu şimdi yemiyor sabah meyveli yoğurt veya avakado vermeye çalışıyorum istemiyor akşam çorba veriyorum birkaç kaşık sonra yok ya ben ne yapıcam geçen eline kabak verelim dedik mıncırdı hep attı diş çıkarıyor ondan da olabilir çünkü başlarken güzel başlamıştı yiyordu dişler araya grince istememeye başladı bi önerisi olan güzel tarifleri olan var mı