kurbanolurum ilgili de samimi de değil sadece öyleymiş gibi yapıyor. 8 ay Gonca hanıma gittim aşırı memnundum ama hastane değiştirdi ben de o hastanede doğum paketi aldığım için Eda hocayla devam ettim ve sezaryen doğumumu o yaptı. Ameliyat sonrası aynı gün odama kontrole bile gelmedi? Ertesi gün taburcu edeceği zaman geldi sadece.
Gonca hoca en az 4-5 dk ultrason yapıyordu, bebeğim yüzünü göstersin diye çok uğraşıyordu. Eda hoca ise 1 dk hızlı hızlı bakıp yüzünü de göremicez maalesef diyip kapatıyodu zaten o kadar hızlı odadan çıkarma çabası içinde ki çoğu zaman sorularımı soramadan muayene bitiyordu…