Kızlar ben kurumsal bir firmada sabah 10 akşam 7 olarak çalışmaktayım. İş yeri izin günlerini 1.5 güne düşürmüştü. Yani o buçuk günde sabah 10- 15.30 çıkışlıyım. Ben süt iznimi 1,5 saat erken çıkarak kullanmak istediğimi belirttim fakat yarım gün izninde süt iznimin olmadığını ayrıca mola hakkımın da olmadığını belirttiler. Normalde zaten mola 1 saat ve şu an süt izni kullanarak benim sadece yarım saat ayrıcalığım oluyor. Diğer çalışanlar da zaten molayı 1 saat geç gelerek veya 1 saat erken çıkarak kullanıyor bölge müdürlerinin haberi olmadan kendi aralarında . süt izni kullanan varsa bilgi verebilir mi?