gulbahar34 Merhaba kızlar. Sezaryen olalı 3 ay oldu. Karnımda kahverengi ve kırmızı lekeler oluştu boyutları bayağı belirgin. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba?
gulbahar34 3kedili2bebekli yok çatlağım hiç olmadı karnımda bacaklarımda var sadece. Biooil kullanmıştım. Karnımda çatlağım oluşmadı hiç çok şükür.
3kedili2bebekli gulbahar34 yani bir foto atın isterseniz yada benzerini bulun googleden atın çünkü anlatımınız catlaga benziyor