frigyalikibele Merhaba tatlı anneler Artık güneş yüzünü göstermeye başladı. Dışarı çıkarken krem sürmek lazım. Katkısız bir güneş kremi öneriniz nedir
Lalin frigyalikibele yaz kış darphin intral kullanıyorum ben. Hassas ciltler için ağırlık yapmayan incecik krem gibi bir güneş koruyucu. Tabii her akşam yağlı temizleyiciyle temizlemek gerekiyor her güneş kremi gibi. 🤗
Rumeysilam frigyalikibele Ersağ kullanıyorum canım. Kızımada aynısından kullanıyorum ki o kadar katkısız düşün🤗