damla32 ssbbyy merhaba benım oğlumda 1 aylık sadece geceleri mama veriyorum 1 defa ama sizin dediğiniz gibi ıkınıyor sürekli ve dört gün sonunda kaka yapıyor. Doktor 6 aya kadar çok normal dedi
ssbbyy damla32 çekeceğiz demek🥲 gece süt mü veriyorsunuz genelde bir kere mama dediniz ya merak ettim
damla32 ssbbyy normal gün içerisinde sürekli emiyor gece bazen sütüm azalıyor günde sürekli emdiği için bir defa mama veriyorum 2 saat uyuyor sonra tekrar kalkıp emmeye devam ediyor
juli_naz ssbbyy mama miktarını azalt .. diyelim ki 90 ml su 3 kaşık yerine 2 kaşık mama …(bize ebemiz öyle dedi )
aybrtug rabia1806 nasıl sabun bede denemek istiyorum kızım 2 aylık ıkınıyo ama yapamıyor 2 günde bir yapıyor
rabia1806 aybrtug 2 günde bir yapması iyi. Aptamil pronutra ya geçtim yağ veriyorum 3 4 günde yapıyor
aybrtug rabia1806 çok ıkınıyor yaparken ter atıyor sabahtan akşama kadar hep böyle uyuyamıyor bile bu yüzden yardım ediyorum biraz yapabiliyor hepsini yapamıyor