Az önce yaşadığım durum canım desteksiz büyütüyorum çocuğum 2 yaşında doğduğu zamandan beri uykuya çok direniyor uyku saati kaçmasın diye akşamları hiçbir yere gitmiyoruz gündüz uykularını bozuyorum ona rağmen gece 4’ten aşağı yatmıyor kendime ait 1 saatim bile olmuyor ev işi yemek çocuk derken bizde insanız ve sabrımız tükeniyor kimse bağırmak istemiyor ama bazen kendimizi tutamıyoruz yalnız değilsin üzülme önemli olan sonrasında sarılıp onları sevdiğimizi hissettirmek