cicekannesi10 şuan kendimi görmek.. çok üzüldüm.. eşinizin ailesinden yakın kimse yok mu?
Bende gurbetteyim, eşim görevde, yakınımda kimse ama kimsee yok.. büyüğü 4 yaşında, kreşe özellikle vermedim hem hasta olmasın hemde götüremem diye.. yine hasta olduk, küçüğüm 9 aylık ve şuan evde buhar ilaç bir şekilde tedavi etmeye çalışıyorum, doktor halime acıdı da yatış vermedi, büyüğü bırakacak yerim yok, hastanede asla durmaz zaten.
Doğum tam bir travma oldu zaten, doğumdan sonra influenza olduk, bebeğim 20 günlüktü yoğun bakıma yattı, bizde aynı şekilde çok zor atlattık..
şuan desen ev iş güç hepsi kalıyor, yemek işi zaten kalıyor.. fırsat buldukça küçüğüme çorba yapıp kavanozlamıştım, çok pratik oldu benim için..
aslında bizim için gece ev işini bitirip sabaha iş bırakmamak çok kolaylık fakat ben yapamıyorum, erken uyutmaya çalışsamda ikisini uyutana kadar saat geçiyor ve ben pert oluyorum