annevebebegiii__ Bugün adet oldum rengi kahverengi ilk kez böyle oldu normal mi? Hormonlardan mı acaba emziriyorum bebeğimi ondan mı bilemedim.
nnhsrt annevebebegiii__ benim bebeğim de 3 aylık doğumdan sonra kan gördüm ama 2 seferdir 3 gün süren akıntı gibi prceteye silince görüyorum kahverengi bende emziriyorum çok korkuyorum
annevebebegiii__ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ilk kez oldu bende şaşırdım kahverengi açık renk gibi teşekkür ederim