Kızlar 4 ay 23 günlüğüz Aptamil prosyneo aldım çok gaz yaptı Sma comfort aldım çok kusturdu optiproya geçtik bunda da öyle gaza çok iyi geldi . Ama emdikten sonra da çok kusuyo zaten az emiyor kilosu normaldi bu ay gidicez kilo aldı mı bilmiyorum mamayı değiştircem ama sürekli sürekli de değiştirmek olur mu bilmiyorum aşırı kusuyo kalmıyor midesinde o derece fışkırarak bu durumu yaşayan oldu mu