yagizsmom Bebeğime 10 gün önce felan aşı yapıldı menenjit. Ama hala aşı yerinde sert bir şişlik var normal mi
dhsud yagizsmom kızarıklık olmadığı sürece normal demişti doktorumuz aynı durum vardı bizde de 1ayı bulmuştu sertliğin geçmesi
hindilisalam Bizim de oldu 20 günde falan anca geçmişti morluk da oluştu o 4-5 günde geçti ama şişlik 20 günü buldu