uykusuzanne872 oha ya yuh. Ben yöneticiyim. Geçen hafta boyunca ve hala tüm kombiler 70’de yandı. Ortak ısınma var bizde. Alt kat yanmayan daireler 19-20 derece, üst kat yanmayanlar da öyle. Sizin ikisi de yanmıyormuş. Size günah değil mi? Altlı üstlü yanan dairelerde ısı 25-27 derece. Aynı parayı ödeyip donmak ne demek. Üstelik donan daireler elektrikli ısıtıcı da kullanıyor. 4-5 bin artı elektrik faturası ödüyorlar. Bizim ülke Müslüman geçinen gavurlarla dolu. Kul hakkı sadece kendine yarayacaksa geçerli. İnsanlardan nefret etmeye başladım iyice.