ist3455 Kızlar kızım 8 aylık yürüteç var evde bazen iş yaparken bindiriyprum evde girmediği gezmediği yer yok bayılıyor. Herhangi bir zararını duyan oldu mu
MinikMucizemm_ ist3455 Bende kullandım ve bir sorun sıkıntı olmadı. Zaten sıkıntısı erkeklerde geçerli biraz özel bölgeleri zarar görmesin şıkışmasın diye. Parmak uçlarında yürüme olayı olur diye de diyorlar ama ben kullandım birşey olmadı kızım 14 aylık yürüyor.
Kitsu Doktorlar tavsiye etmiyor ama ben de kullandım. 8 aylık bebekte daha tehlikeli olabilir yerde bir şey görür eğilip almak ister falan ev kazası riski fazla. Bence gözünüzü üzerinden ayırmayın