123456777 Kızlar oğlumun 1. Yaş doğum gününü kutlamak istiyorum ailelerimizle , aklım çok karışık ilk doğum günü olduğu için heyecanlıyım da aklımda bi kaç seçenek var ama aranızda kutlam yapanlardan gelecek önerilere açığım🌸
-Ozge- 123456777 Oğlum 4 yaşında tüm doğum günlerini evde kendim hazırladım aile arasında kutlamalar yaptı. Yaş patron bebek konsepti (oğlum sarışın saçlı herkes patron bebek diye seviyordu) Yaş akülü araba ile spor giyim balon süslemesi Yaş spiderman konsepti (kendi isteği) Yaş dinozor kostümü ile dinozor konsepti (buda kendi isteği)
MinikMucizemm_ 123456777 Kızımın ilk yaşını dışarda yapmak istedim diğer zamanları zaten evde olacak diye. Deniz kızı konsepti seçtim ve özel şort etek ve üst diktirdim lila renk yansımalı pullu. Kahvaltı verdim ben üstüne pasta yendi.