ozgmom benim kızımda ilk kaşığı istekle alıyor sonra ikinciyi almıyordu. Ben gece huysuzluğu var diye doktora sormuştum öksürüğü falanda vardı reflü olabilir diye tedavi başladık. Yeme isteği de dğzeldi biraz. 9,5 aylık . Reflü olabilir mi bi takip edin belşrtileri gerekirse doktora götürürsünüz. Bağımsız olarak demir eksikliği de iştahsızlık yapabilir genel değerlere bakılsa belki