Arkadaşlar spiral takılı fakat ipi içine kaçmış bu da bana çok fazla stres yapıyor kayacak korkusu sürekli muane oluyorum acaba hap mi kullansam cikartsam diyorum hapta uzun yıllar kullanılsa sorun olur mu kafam da deli sorular fikrinize ihtiyacım var ve ipi kaçtığı için spiralin çıkartılmasndan da korkuyorum .