Kitsu ben vücuduma bile beyaz sabun kullanamıyorum aşırı kurutuyor. Yüzde de sebum dengesini bozuyor.eskiden yağlı cildimi hep kurutmaya çalışırdım. Böyle gıcır gıcır olana kadar yıkardım sabunla falan ama kurudukça daha çok yağlanıyor aynı saç gibi. Bu yüzden kurutmayan temizleyici ardından nemlendirici mutlaka sürüyorum. Vücut için de zeytinyağlı defne sabunu kullanırım yıllardır. Baya nine modundayım😁