1 buçuk yasında bebeğim var kızlar pcos vardı bnde yumurta büyütme ve çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım 1 sene denemistik olmamıştı pcos olduğunu öğrenmiştim şuan düşünmüyorum Rabbim isteyene hakedene nasip eder inşallah nasipse bebeğim 4-5 yasına kadar düşünmüyorum aylık iğne ile korunuyorum ama yinede korku var içimde her ay hamilemyim acaba parınayaga girdim yani tabii olursa da elhamdülillah 🤲 ya da cıcuk düşünmeye basladıgımda olmazmı acaba yine zorlarmı düşüncesi 🙄 varmı benm gibi olan