icoo benim oğlan 2 yaşında başlarda yanında yatarak başladım ben uyuyana kadar bekliyordum gerekirse kolumun altına alıyordum piş piş diyordum uyuduktan sonra kalkıyordum odasının ve yattığımız odanın kapısını açık bırakıyorum sadece gece kalkarsa gelsin diye başlarda 2-3 sefer kalktı ama yanıma alıp yatırmadım direk odasına tekrar götürüp yanına yatıp uyutup kalktım canım şimdi de desteksiz uyumaya başladı çok şükür böyle dene istersen